Like A Dream
The Owner!

Photobucket"
Nur Atikah, 14 years old and I'm looking forward to see the impossible things happen.


Entries About

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Blog baru wuwuwu.

Assalamualaikum anda semua. ini saya punyaa blog baru. blog saya yang lama tu dah kena reject jauh-jauh tuu. terbengkalai macam tu je. at first kan, aku taknak pun buat blog baru setelah sekian lama den duk berdiam diri daripada aktif berbelogging. tapi aku rasa macam bangang la pulak kalau aku duduk maki hamun sorang-sorang depan laptop, so lagi baik aku express segalanya dalam blog la kan.

ni post pertama so memang membosankan. ahaks. aku tahu, aku tak reti susun ayat dramatik bagai, kononnya first post kena kemas keming sikit ayat. xD aku tak reti k. memang tak reti. dan saya tak buat blog untuk followers or attention or blahblah. this is just for fun. ini salah satu lagi cara yang boleh menambahkan tahap kemalasan aku untuk sentuh buku. *ketawa gedik* haish tak sedar diri lagi tahun depan nak exam besakk. hari-hari kena belebe dari umi, tapi sedikit pun tak teranjak daripada zon selesa. oh itulah saya.

beberapa hari lepas, aku deactivate facebook aku. kenapa? oh my, why? tak payah nak tersentak gila la, sebab memang daripada dulu dah aku bercadang nak deactivate. sebab? facebook buat aku benci orang yang aku kenal dan itu bukanlah satu perkara yang baik. facebook menyebabkan aku berdendam dan itu tidak membawa sebarang faedah. facebook buat saya annoy dengan orang lain dan sekali lagi, itu bukanlah perkara yang baik serta tidak membawa sebarang faedah. so lebih baik aku deactivate. senang, habis cerita. tak payah nak susah-susah duk fikir nak buat apa dengan facebook. to my friends, jangan risau sangatlah pasal aku deactivate ni. contact aku, text je la. takpe, tak merananya you all kalau aku takde kat facebook. mwehehe.

eh nak layan cerita seram jap. parents aku dah tidur, ada berani pulak nak layan cerita seram. cis banyak cantik. padahal kalau nampak tikus pun terjerit macam orang hilang kewarasan, ni kan nak tengok babak bunuh-membunuh. elleeh ada angin. tengok, aku dah membebel sorang-sorang. takpe at least dalam blog. eh dah lah. bai, Assalamualaikum.

 ayat ni. thank you for giving me a chance to finally smile and say "i'm glad i've forgotten that i was catching feelings for you." thank you for giving me a chance to give the reasons you faded from my life.