Like A Dream
The Owner!

Photobucket"
Nur Atikah, 14 years old and I'm looking forward to see the impossible things happen.


Entries About

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Ramadhan? YAY!

Assalamualaikum. hari ni berapa hari bulan hah? *tengok kalendar* 18.7.2012. wow, dah nak dekat bulan puasa. yippee! aku rasa kan, tahun lepas dan lepas dan lepas lagi, aku takde la semangat macam ni nak puasa. untunglah, orang dah insaf. cis jangan nak menggedik sangat la kau kan. aku insaf? in your dreams. tahap kemalasan semakin meningkat. tahap kerajinan nak bermain-main punyalah naik dengan mendadak. haish PMR tahun depah weh. batch terakhir sebelum PMR dibubarkan. bagitahu la kat hamba mende tu banyak kali, sampai sudah-sudah aku tak insaf lagi.

Salam Ramadhan kepada semua, tidak kira di mana anda berada. semoga Ramadhan pada tahun ini merupakan Ramadhan yang terbaik untuk kita semua, penuh dengan keberkatan dan kerahmatan. Amin. (}: puasa penuh neh? jangan ponteng-ponteng. tak sedar dirikah aku? -_-

punyalah lama aku tak update blog kan. wuwuwu terasa seperti rebel. rebel kerana sudah lama meninggalkan kehidupan di alam internet. kenapa aku sudah lama meninggalkannya? why? why? WHY? jawapannya: laptop aku rosak maaa, hadoii. rasa mahu nangis maa. itu punya laptop maa, sudah sampai masa nak rosak. wa tak boleh la macam ni. wa bukannya suka sangat kan petang-petang lepas balik sekolah, buka buku, buat homework. kehidupan wa dulu kan, wa balik sekolah, wa terus buka laptop, tweeting...eh, tersasul. solat dulu. muslimah sejati kan. perasan -.- amboi, ber-wawa bagai ni. rasa macam bodoh la pulak. k, habis pasal tu. laptop rosak, sampai aku tak boleh connect ke wireless rumah aku. sekarang ni pun, aku tweet dengan update blog guna laptop umi. nasib dia bagi. THANK YOU MUM. MUAH MUAH MUAH. :*

tadi kan, saya pergi rehabilitation. apakah itu? rehabilitation tu maksudnya pusat pemulihan. pemulihan? oh lol. tak, saya bukan sakit jiwa. saya taknak bagitahu la saya ada penyakit apa, yang penting saya memang memerlukan perkhidmatan rehab. agaklah best dekat sana. orang yang bertugas dekat rehab tu baik and friendly belaka. at first, aku kena pergi dekat bahagian ELECTROTHERAPHY, pasang alat pemanas. phew, memang perghh. tapi boring la, sebab duduk sorang-sorang je dalam bilik tu. dahlah lama. boring ~ then lepas siap, buat senaman ringan sikit. macam nak tercabut kaki aku. minggu depan kena pergi rehab pulak sekali lagi. kalau still sakit, nampak gayanya kena pergi rehab 2 kali seminggu. oh myy.

nak bercakap pasal sekolah la pulak. okay la, i think. pagi tadi pun, berjamu la masa rehat dengan girlprenggss dalam kelas. kenyang gile woot woot. *NOTE: kalau kita tahu yang orang tak suka perangai kita yang memang nyekit gile tu, why tak berubah je?* what else? hm...saya benci tengok dia. walaupun saya agaklah mahukan semuanya seperti dulu, tapi bila saya nampak dia, saya rasa meluat and geram yang amat. xD eh, taknak ingat dah semua tu. move on, move on. i gotta stay strong. thanks to my friends for giving me your support, thanks to the one who just stepped into my life and without knowing it, has helped me in forgetting the past and moving real fast to what's ahead.



i think like this...but...


...then, this thought comes to mind.

ops, sorry aku taknak emo sangat. be weird, be bubbly, be happy and chill out! post kali ni panjang la jugak. nak lepas geram update blog. kbye. Assalamualaikum. have a great Ramadhan, tweeps. xD