Like A Dream
The Owner!

Photobucket"
Nur Atikah, 14 years old and I'm looking forward to see the impossible things happen.


Entries About

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

I've moved on.

Assalamualaikum awak, awak dan awak. aku bosan sebenarnya, tak tahu nak buat apa la. seharian aku rasa aktiviti aku mengadap laptop je kot. tweeting tu memang wajib ah, aku rasa macam berapa kali sehari agaknya aku dapat tweet limit. --' tumblr dah update. facebook? abaikan, abaikan. homework? renggang-renggangkan. buku aku dalam beg tu tak disentuh pun. TERsentuh pun tak. tengok tahap kemalasan aku. setan jenis apa la mari hasut aku tetiba ni? Astaghfirullah. kdah. :o

title aku tu ha, che nak umumkan sikit ni che taknak dah berharap sangat. che dah sakit hati sangat dipermainkan. hang tolong la faham sikit perasaan che. amboii bercakap utara pulak hamba sini. back to normal language. k, aku taknak la asyik duduk nangis sebab kau kan. tu kisah lapuk, ada faham? aku taknak la flashback pasal dulu. aku dah move on. sekali aku move on, aku takkan patah balik. jangan nak obses sangat sakitkan hati aku. takde pedohh nye kau buat macam tu. baik kau duduk kat rumah kau tu ha, tolong mak kau basuh pinggan, kemas rumah. dapat jugak pahala. nasihat aku mahal, jangan endahkan. kselesai pasal hal tu. aku taknak benci kau pun. biar la kau dengan hidup kau, aku dengan hidup aku.

btw, perempuan menggedik sebab nak cari perhatian lelaki ke? ops.

entah pape dah aku nak tulis ni. otak blank. mata rasa mengantuk gila. jari-jemari semakin perlahan menaip. kaki aku tengah menggatal nak pergi dekat dapur, tengok kandungan peti sejuk. speechless betul la aku sekarang. kekurangan idea. hm, oh ya. abah, sorry la kalau bil elektrik bulan ni naik. hari ni anak anda tak turn off langsung laptop dia. jadi kalau bil sampai kat rumah tu, reaksi saya hanyalah tersengih-sengih macam kerang busuk. okey cunn.

aku ketagih lagu justin bieber la. album baru ni mengancam betul. ehehek. lagu ni >> Catching Feelings I LIKE LIKE LIKE. boleh relate dengan situasi aku la. aw aw. k, sampai di sini saja. nak layan buku the hunger games. bai, hunnie-hunnie sekalian. muah kiri, muah kanan. oh my, gediknya. *tutup muka*. Assalamualaikum. (: